zondag 6 december 2009

Swaps, bee & Give-away

Hoera, mijn pakketje voor de Secret Angel Swap is eindelijk op haar bestemming (Australië) aangekomen. Marlene schrijft dat ze er erg blij mee is. Op het blog van Marlene kun je zien wat ik gemaakt en verzonden heb. Helaas ben ik zelf nog steeds aan het wachten op mijn pakketje van de Secret Angel Swap EN van de Friendship Bag Swap :-( . Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt... Ik begrijp dat dingen in het leven kunnen tegenzitten, maar zo tegelijkertijd? Beide swaps liepen al af in oktober... Mocht er toch iets aankomen, dan horen jullie het natuurlijk!

De voorbereidingen voor de laatste quiltbee van 2009 zijn nog in volle gang. Komende vrijdag is het al zover. Voor deze keer beginnen we om 9.00 uur. Lees ook even terug voor meer info.

En als laatste, nog even over mijn give-away. Er is nog tijd om te reageren!!!

Hurray, my parcel for the Secret Angel Swap arrived at last at it's destination (Australia)...
Marlene wrote about it at her blog, so have a look!
I'm still waiting for my parcel of the Secret Angel Swap AND the Friendship Bag Swap :-(
Something like this never happened to me before, 2 swaps going strange, and at the same time! They ended both around October. If anything arrived I'll let you know!!!

The preparations for my last quiltbee of 2009 are still in progress. It's this friday! For once we'll start at 9.00!

And just a reminder... Don't forget to participate in my give-away. There is still time!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat ook voor jou het toch nog voor de Kerst op de deurmat valt. Het lijkt mij zo frustrerend. Zelf heb je alles op tijd gemaakt en het is goed aangekomen, maar je moet maar afwachten wanneer jij het ontvangt en wat de reden van de vertraging is.
    Ik duim voor je.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sabine, ik heb je Give-Away vandaag op mijn weblog vermeld zoals beloofd!

    groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, twee swaps tegelijk, waar je niets voor krijgt, dat is echt een domper! En het is nu al 9 december. Vooral jammer van die Angel Swap! Ik wacht nog op mijn Christmas in July swap present. Nooit aangekomen en de mevrouw had er ook geen foto van ?!? Maar ik heb nog hoop, want afgelopen zaterdag is er een pakketje uit Duitsland van 31.07 aangekomen ... Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen