dinsdag 15 september 2015

Zojuist weer een mail verzonden, bestemd voor alle deelnemers van Quiltdag 2015, hierbij de beknopte versie:


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eventjes.
Helaas nog niet met meer info over de workshops…
Ik hoop jullie in de week van 28 september de exacte info te kunnen verstrekken!

Maar we gaan dan alvast over op het doorgeven van de lunchwensen…
Je mag kiezen voor een kopje soep én een broodje met (warme) snack.
Er is Toscaanse tomatensoep en champignonsoep. Graag hoor ik welke soep je wilt. Heb je vegetarische soep nodig, geef het me dan even door, dan kan ik kijken wat er mogelijk is!
Verder is er een broodje met kroket, frikandel of kaassouffle… Dus hopelijk voor ieder wat wils.
Je bestelling voor de lunch moet ik uiterlijk maandag 5 oktober weten, zodat de catering haar voorbereidingen kan treffen.

Verder krijg je bij binnenkomst ook nog 3 consumptiebonnen waarmee je koffie en/ of thee kunt halen.
Bij de bar kun je op de dag zelf nog meer eten (en drinken) bestellen, mocht je meer trek (en dorst) hebben.
Vanuit ‘t Brandpunt is het niet toegestaan om eigen eten en/ of drinken mee te nemen. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.

Afgelopen jaar hebben vrijwel alle aanwezige dames een “vriendenboekje-blad” ingevuld. Dit was erg leuk. Ik koester deze bladen en bewaar ze netjes in mooie mappen.
Ik zou graag de dames van dit jaar, die zo’n blad nog niet hebben ingevuld, willen vragen om ook zo'n blad in te vullen en daarvoor een duidelijke pasfoto/ portretfoto van zichzelf mee te nemen (van maximaal 5 cm breed en 6 cm hoog) en een duidelijke foto van haar favoriete zelfgemaakte quilt(je) (eveneens van maximaal 5 cm breed en 6 cm hoog). Deze 2 losse fotootjes kunnen dan op het blad geplakt worden.
Meld AUB even bij binnenkomst, dat je zo’n blad nodig hebt, en dan komt het helemaal goed!

Op de dag zelf worden er weer lootjes voor de Quiltdag-loterij verkocht voor € 1,- per lootje of 6 lootjes voor € 5,-. Vorig jaar waren de lootjes razendsnel uitverkocht…
In ieder geval heb ik alweer hele leuke prijzen kunnen regelen voor de loterij!

Ook zullen er weer diverse tijdschriften verkocht gaan worden. De opbrengst hiervan is, zoals bij de meesten wel bekend, voor het goede doel…
Mocht je hiervoor nog tijdschriften beschikbaar willen stellen, dan is dit enorm fijn!
Je kunt het o.a. afgeven tijdens de komende quiltbees (op vrijdagochtend 18-9, 2-10, 16-10 en/ of 23-10) of ’s ochtends bij aanvang van de Quiltdag. Alvast heel erg bedankt hiervoor!

Tot slot heb ik dit jaar ook weer een overzichtskaartje voor jullie allemaal gemaakt!
Zie onderstaande afbeelding. (De deelnemers hebben een link ontvangen, zodat ze de werkelijke kaart kunnen bekijken met daarop meer info)

Kijk even of er mensen komen vanuit jouw regio. Wie weet kan er samen gereden worden.
Eventueel kan ik hierbij bemiddelen, maar neem dan tijdig contact met me op…

In de eerste informatie-mail (waarna je je toen kon aanmelden) heb ik het adres al vermeld, maar hierbij nog een keertje.
De locatie van de Quiltdag is: Wijkhuis ’t Brandpunt, Biezenlaan 29, 5708 ZD, Helmond (Brandevoort)

Nogmaals, zijn er nog vragen… Laat het me weten.

Met vriendelijke groet,

Sabine Segers- van Esch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten