zaterdag 5 september 2015

Diverse bijdragen voor de quiltdag zijn binnen...


Inmiddels is het nog maar een kleine 7 weken totdat de quiltdag is aangebroken. Kortom de tijd begint al een beetje te dringen... Maar ook de leuke emails en bijbehorende post begint op gang te komen ;-)
Manlief en ik zijn ook al op een aantal adresjes geweest en hebben nog wat "tripjes" in de planning staan om bijv. prijsjes, bijdrages voor in de goodiebags of aankopen ten behoeve van de goodiebags/ quiltdag in het algemeen... Dus heb ik alweer een aantal namen en linken mogen toevoegen aan het lijstje van sponsoren. Hebben jullie ze al gezien?

 



En hopelijk komen er toch nog wel een tiental bij... Blijft toch altijd even spannend! En in de tussentijd ben ik ook nog op zoek naar nieuwe sponsoren... Tips zijn welkom ;-)

Binnenkort kunnen de deelnemers al door gaan geven wat hun lunchwensen zijn en ik heb ook al een eerste voorbeeld van een van de workshops gezien... Ik vond het heel leuk, dus ik verwacht dat het ook bij de deelnemers in de smaak zal vallen... Ik ga komende week even informeren naar de andere workshops... Dus ook daar binnenkort meer info over ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten