maandag 28 september 2015

Vorige week zaterdag ging manlief met de twee jongsten naar een Lego-workshop bij 2T-Toys in Den Bosch. Daar werden ze wel even zoet gehouden en in die tijd kon ik fijn naar Wietske Meinders van Bossche Quilts! Daar stond ook Lego :-). 
 Toevallig kwam ik daar ook nog Marion Van de Griendt tegen! 
Dus gezellig gekeuveld, leuke dingetjes voor mijzelf en mijn moeder gekocht en ik kreeg een mooie, goedgevulde tas voor de Quiltdag! 
Helemaal super dus!
Als je zelf nog niet in de nieuwe winkel bent geweest... Zeker doen, is zeer de moeite waard!!

Op de terugweg heb ik ook nog een kort bezoekje aan Mascha Spieringhs gebracht, om haar nieuwe atelier van Created By Mascha te bewonderen! Daar ook een paar mooie stofjes gekocht! 
 (Ze hadden er helaas niet veel meer van, want ze gaan er een leuk project mee starten.)
Ook zij waren zo lief om dit jaar een bijdrage te leveren aan de Quiltdag!

En afgelopen vrijdag kwam de postbode met een doosje van Marin Patchwork... Ik scheurde het papier er vanaf en toen verscheen er meteen (ook) bij mij een glimlach... 
Geen idee of dit toeval was of niet, maar zo leuk! En de inhoud ook! 

En van firma Schmetz kwam ook nog een leuke bijdrage :-).
 Heel erg bedankt allemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten