vrijdag 30 september 2016

Sponsors, bedankt!

Op het moment dat jullie dit kunnen lezen, is de Quiltdag in volle gang, maar ik typ dit al een paar uurtjes eerder (vrijdag circa 23.00u), want vanaf mijn telefoon kan ik helaas geen plaatjes op mijn blog zetten...
En ik wil al wel wat laten zien natuurlijk!
Ik kan jullie helaas dus niet tonen hoe de met quilters en quilts gevulde zaal er nu uitziet, dus dat houden jullie van me te goed!

Ik kan en wil wel al even tonen welke sponsors hun medewerking hebben verleend aan het mogelijk maken van de alweer de 8e Quiltdag in Helmond... 


En ik heb al wel foto's van het mooie buffet in de ontmoetingsruimte, de "lege" grote zaal en de workshopruimte die op vrijdagochtend en vrijdagavond al helemaal ingericht mocht worden door mijn lieftallige echtgenoot met de hulp van de kanjers bij Wijkhuis de Geseldonk!
(want ik had 's ochtends "gewoon" Quiltbee in de Fonkel en 's avonds ging thuis ook het een en ander gewoon door!)
Een aantal van de deelnemers willen zich nu al inschrijven voor 2017 en 2018, dus op naar volgend jaar?!
Aanmelden voor 2017 is uiteraard weer rond april 2017.
Op de verdere impressie- foto's van Quiltdag 2016 hoeven jullie niet zo lang te wachten hoor ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten