zondag 18 september 2016

Inmiddels zijn de meeste deelnemers al weer druk bezig met het maken van hun eigen unieke naambadge.
In de afgelopen jaren hebben we hiervoor al veel mooie prijzen mogen uitreiken.

Ook is er aan de deelnemers gevraagd of ze twee foto's willen meenemen (als ze dat nog niet eerder hadden gedaan). Het gaat om 1 portretfoto en om 1 foto (beiden circa 5x6 cm) van hun favoriete quilt... Dit wordt dan weer toegevoegd aan mijn boekwerk waar ik in 2014 mee gestart ben, ter vervanging van de persoonlijke siggies... Een reuze-dik quiltvriendinnenboek is het inmiddels! 

Ik hoop ook dat degenen die een Helmond Quiltdag pin hebben, deze op zaterdag 1 oktober weer zullen dragen... Deze pin had ik speciaal ontworpen ter ere van het 5-jarig bestaan van de Quiltdag en is en blijft uniek en mooi! De dames en eventuele heren die nog geen Quiltdag pin in hun bezit hebben, kunnen deze uiteraard op 1 oktober aanschaffen in de grote zaal van de Geseldonk.

De bergruimte in huis wordt steeds beperkter... Het huis is wel goed geïsoleerd zo met alle pakketten Gelukkig nog maar eventjes volhouden :-) Nog maar minder dan twee weken te gaan!
En inmiddels kan ik weer twee sponsors aan het lijstje toevoegen.

Het wordt op 1 oktober weer een mooi overzichtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten