dinsdag 8 september 2015

Zojuist onderstaande mail gestuurd naar alle deelnemers van Quiltdag 2015 (waar ik een, werkend, emailadres van heb...)



Hallo allemaal,

Zijn jullie ook al aan het aftellen tot de Quiltdag op zaterdag 24 oktober in Helmond?
Voor degenen die mijn website (www.sabineke.com) of mijn Facebook-pagina volgen is het geen verrassing meer, maar het programma tijdens deze dag is als volgt:

10.00 uur:  Ontvangst
10.30 uur:  Show & Tell
11.45 uur:  Workshop 1 
12.30 uur:  Lunchtijd 
13.15 uur:  Workshop 2
14.00 uur:  Workshop 3 
14.45 uur:  Quilt-bingo
15.45 uur:  Prijsuitreiking naambadge.
16.00 uur:  Afsluiting

Voor de “nieuwelingen” onder de deelnemers, zoals jullie in het programma kunnen zien is er een Show & Tell.
Iedere deelnemer mag (maximaal) 3 werkstukken per persoon mee nemen om dan te showen.
We hebben een uur lang voor al jullie creaties, dus vandaar het maximum ;-)
Het mogen quilts zijn, het mogen tops zijn, het mogen tassen zijn, het mogen naaldenboekjes zijn, wat je wilt!
Alles is het showen waard, al zit er misschien een steekje verkeerd (wat waarschijnlijk niemand ziet!)..

Over de workshops horen jullie binnenkort meer, hierover ben ik nog in overleg met de dan aanwezige winkeltjes.
Dit jaar komen er dus weer 3 leuke (en ook verschillende) quiltwinkeltjes met hun mooie stofjes en andere naaibenodigdheden en toebehoren.
Ik zal jullie nu dan ook maar verklappen om welke winkeltjes het gaat…
Dit jaar komen…. Gelrebloem Quiltstoffen (http://www.gelrebloem.nl/webshop/), The Logcabin (http://www.thelogcabin-patchwork.com/) en PatronenPost/ Tornclub (http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/patronenpostshop/)
Neem gerust al een kijkje op de websites en mocht je er zeker van willen zijn dat zij iets speciaals meenemen naar Helmond, stuur ze dan vooral een mailtje!

Ik heb bij deze drie winkels al hele leuke dingen gekocht voor in de goodiebags, die de deelnemers bij de afsluiting van de dag mee naar huis krijgen én ik ben ook zeer druk geweest met sponsors benaderen en dat gaat tot op heden vrij goed…
Maar ik ben er nog steeds mee bezig! Want ik wil er voor jullie weer een feestje van maken, vooral tijdens de loterij en de bingo (je kunt het bijna een cadeaudag noemen ipv quiltdag ;-)).
Mocht je nog een eventuele sponsor kennen en/of een tip hebben, laat het me vooral weten!

Je kunt ook dit jaar weer kans maken op een leuke prijs door met een mooie, creatieve naambadge naar de quiltdag te komen!
(En deze gedurende de dag te dragen…) Je hebt nog een paar weken de tijd om iets leuks te bedenken, dus doe je best ;-).

De lunchwensen mogen jullie binnenkort ook weer doorgeven. Dit zal vermoedelijk tegelijk zijn met de info over de workshops.

Ik hoop komende week nog een overzichtskaartje te voltooien van de woonplaatsen van alle deelnemers, zodat jullie kunnen bekijken of gezellig carpoolen een optie is. Wordt dus vervolgd!!

Voor nu heb ik even geen belangrijke zaken meer te melden, behalve dan… heb je vragen of opmerkingen of wat dan ook…
Laat het me weten ;-) Ik hoor graag van jullie en jullie krijgen (met uitzondering in geval van ziekte) z.s.m. een reactie!

Tot mails!

Met vriendelijke groet,

Sabine Segers- van Esch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten