maandag 10 juni 2013

Vertraging....

De tijd tussen mijn laatste bericht en dit bericht is razendsnel, maar ook zenuwenslopend verlopen. Dus vandaar geen bericht op donderdag 6 juni, zoals beloofd, maar nu op maandag 10 juni.

We hebben hier in huis een heftige week achter de rug, maar inmiddels is alles weer vrijwel terug naar het normale...
Een van mijn  "lijfspreuken" komt dan van pas...
What doesn't kill you, makes you stronger...
Helaas was het dit keer wel heel letterlijk.
Het scheelde weinig of we hadden definitief afscheid moeten nemen van onze lieve hond Mickey.
Gelukkig is hij toch weer opgeknapt! Hij is al 14 jaar, maar ik hoop dat hij nog veel ouder mag worden. Iedere dag met hem voelt nu in ieder geval als een groot geschenk!

Sorry dat degenen die hadden gegokt hoeveel quiltbees er zijn geweest, langer moesten wachten op de oplossing, maar van de andere kant heb ik nu ook wel veel meer te melden dan afgelopen donderdag!


Het aantal Quiltbees in de afgelopen 4 jaar is maarliefst 87 stuks! Het is helaas niet precies geraden, maar er zaten 3 dames dicht in de buurt.
De gelukkige winnaressen zijn: Hannie (82, dus 4 verschil), Anita (83, dus 3 verschil) en Carin (92, dus 4 verschil)
Van harte gefeliciteerd dames! Mail me even privé en dan komt het snel jullie kant op (evt. op de bee :-))

Nou, de 87ste bee was erg gezellig, er waren voor de gelegenheid slagroomsoesjes en ik had voor iedere aanwezige een kleine verrassing, namelijk 4 leuke zilverkleurige bedeltjes en een klein klosje Aurifil garen.
Voor 3 dames "van het eerste uur" een extra verrassing.
De trouwste deelneemster was nu ook van de partij en zij werd natuurlijk even extra in het zonnetje gezet. Ik had voor haar een houten naaibox, zilverkleurige bedeltjes en setje van klosjes Aurifil garen.
De andere twee dames kregen een bronskleurige speld met quilterige bedels, klosjes Aurifil garen en de zilverkleurige bedeltjes.


Ik werd zelf ook nog door enkele dames verrast met cadeautjes. En de dochter van een van de dames had een heuse trofee en een mooi label inelkaar geknutseld, vanwege het 4 jarige bestaan van de Fonkel Quiltbee. Hartstikke lief! Dankjewel allemaal!












Natuurlijk werd er ook weer hard gewerkt, gezellig gekletst en werden er ook weer mooie creaties geshowd!




 

De bee geeft altijd nieuwe energie, maar zo'n feestelijke bee maakt dat je er ook lang nog niet mee wil stoppen. Dus de data tot eind 2013 zijn alweer gepland, en staan ook weer in de rechtse kolom.
Iets om naar uit te kijken!

Hetzelfde geldt voor de quiltdag. Deze belooft ook heel feestelijk te worden. In de afgelopen tijd heb ik van maarliefst 3 grote bedrijven een bijdrage mogen ontvangen ten behoeve van de deelnemers aan de Quiltdag.


 

Dit brengt het totaal nu al op 6 sponsoringen. Echt helemaal geweldig! Natuurlijk hoop ik dat er nog enkele andere sponsoren gaan volgen. Ik hou jullie op de hoogte!

Komende vrijdag (14 juni) is het weer bee, dan nog een keer op 28 juni en dan is het zomerstop. Hopelijk tot ziens op een van de bees :-) Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. eigenlijk zou je zoiets ook in Tilburg moeten opstarten...helmond is zo ver weg............
    al die foto's van de bee zijn elke keer zo leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sabine, door drukte deze week had ik nog niet veel blogs afgelopen deze week en ik was verbaasd om een vlopje van jou te zien liggen op de deurmat.
    Wat ontzettend leuk die sleutelhanger en knoopjes !!! Dank je wel en dat je nog maar heel veel quiltbee's mag organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen