donderdag 14 januari 2010

Goede doelen.

Voor diverse goede doelen worden acties ondernomen, in de vorm van quiltblokken maken, waarna deze quilts ten goede komen van zieke kinderen.

Mai organiseert dit weekend een dag om deze quilts in te zamelen en quilts te maken. Helaas moet ik zelf dit weekend werken, maar wellicht lukt het me een volgende keer wel om erbij te zijn. Wendy Vosters heeft diverse patronen voor Droomdekentjes, Dromenquilts en stichting Veranda ontworpen. Hiervoor kunt u ook uw oude stofjes gebruiken! Via Carin kwam ik vandaag nog een ander project tegen, voor Kika door quiltwinkel de Parel. Hier kunt u een stoffenpakketje kopen, een blok maken & dit weer opsturen.

Zou dit geen geweldig goed begin van 2010 zijn om enkele blokken te maken?
Ik roep u allen op om u hier eens in te verdiepen.
Ik hoop morgen tijdens de quiltbee ook wat dames enthousiast hiervoor te maken!

p.s. het lijkt erop dat ik binnenkort toch nog mijn Secret Angel Swap-items thuis kan verwachten :-)

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je aandacht besteed aan die goede doelen. Ik zal het van Kika ook op mijn blog zetten en zal er ook een bestellen. Is een kleine moeite en ook nog leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen