maandag 5 oktober 2009

Friendship Bag Swap

Zoals je hebt kunnen lezen, had ik me opgegeven voor de Friendship Bag Swap. Je kon er een schattig tasje voor maken. Men zei dat het een simpel werkje was. Er ging bij mij stiekem toch nog wel wat tijd inzitten, en het tasje is niet perfect, maar ik hoop dat het tasje dat ik ga ontvangen net zo mooi is. Ik wilde mijn eigen tasje wel houden :-)



As you might have read, I've participated in the Friendship Bag Swap. You could make a very cute bag for this swap. I was told it was a easy thing to complete. in my case, it took me quite some hours, and the bag might not be perfect, but I can only hope the bag that I will receive is just as cute. Actually I wanted to keep the bag I made myself :-)

1 opmerking:

  1. Erg leuk je tasje. En het is handwerk en met liefde gemaakt en daar draait het toch om.

    BeantwoordenVerwijderen