donderdag 4 oktober 2018

Nog maar iets meer dan een week!

Nog maar iets meer dan een week en dan is het al zover, de 10e Quiltdag in Helmond.
De laatste regeldingen zijn in volle gang en dat maakt het enorm druk.
De aanmeldingen voor de workshops moesten ruim een week geleden doorgegeven worden, de lunchaantallen moesten vorige week doorgegeven worden en uiteraard moesten alle spullen voor de goodiebags binnen zijn.

Aangezien helaas nog niet alles het geval is, proberen we verder zo goed mogelijk al de overige karweitjes voor te bereiden. Heel veel dames hebben hun hulp aangeboden en ik ben daar ook heel dankbaar voor! Het wordt echter last-minute zo...

Gelukkig heb ik wel van heel veel sponsors nog mooie en leuke artikelen mogen ontvangen en deze staan allemaal weer vermeldt in het lijstje (met links naar hun website) hier rechts, maar uiteraard laat ik ook graag de logo's nog even zien! (in eerdere berichten staan ook logo's van sponsors van wie ik eerder een bijdrage heb mogen ontvangen) Helaas missen we dit jaar een aantal oud-gedienden wat sponsorbijdrage betreft, maar gelukkig zijn er ook weer een paar nieuwe sponsors bijgekomen!
Hartstikke fijn!








1 opmerking:

  1. Voor mij wordt het de eerste keer dat ik naar deze quiltdag ga. Heel nieuwsgierig ben ik. Succes met de laatste voorbereidingen.🤗

    BeantwoordenVerwijderen