maandag 25 juni 2018

Sponsors

De Quiltdag is in de afgelopen negen jaar mogelijk gemaakt met behulp van verschillende sponsors. Dankzij deze sponsors zijn vele deelnemers verblijdt met hele mooie prijzen en zijn de goodiebags extra rijkelijk gevuld.

Ik benader potentiële sponsors in Nederland maar ook ver daarbuiten, denk aan België, Duitsland, Engeland, Italië en Amerika. Vele mailtjes worden verstuurd, en dan is het afwachten geblazen... Met een beetje (veel) geluk komen er dus pakketjes via de bezorgdiensten GLS, DHL, DPD, FEDEX, UPS en uiteraard onze eigen POST NL.

Ook dit jaar zoek ik weer nieuwe sponsors, omdat sommige sponsors dit jaar helaas niets kunnen betekenen, dus ben je of ken je een potentiële sponsor, dan hoor ik het heel graag!

Gelukkig zijn er wel weer enkele pakketjes gearriveerd voor de Quiltdag, en we hebben nog zo'n 2,5 maand voor we aan de slag moeten met de verdeling en het samenstellen van de goodiebags, dus er is nog tijd...

Vandaag kregen we post van Schmetz, en eerder van Het Klossie, Quilt & Zo,
Atelier Hartendief, Gütermann, Aurifil en van Bossche Quilts...en er zijn ook toezeggingen gedaan, waar ik heel blij mee ben, maar het blijft nog even spannend, want ik heb nog niet van iedereen een reactie mogen ontvangen...


 


Alle sponsors van wie ik de bijdrage al ontvangen heb, staan al in het lijstje rechts op deze pagina. Hopelijk gaan er nog vele namen/ bedrijven volgen!

Dan deze tiende editie van de Quiltdag maar extra feestelijk mag worden met mooie verrassingen en mooie prijzen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten