zaterdag 11 maart 2017

Naar de Quiltdag in Vijfhuizen geweest

Vanochtend stond ik om 6.15u al naast mijn bedje om me klaar te maken voor de lange reis (ruim 150km enkele reis) naar Vijfhuizen...
Hier werd door Helma de Jong en aanhang een quiltdag georganiseerd...
Er waren circa 30 deelnemers, dus een klein maar gezellig clubje.
Het was leuk om enkele goed bekenden te zien, maar ook te kletsen met een aantal dames die ik niet kende, maar die wel over mij hadden gehoord/ in deelname aan de Quiltdag in Helmond geïnteresseerd... altijd leuk...
Tijdens deze dag kregen we twee leuke projectjes aangeboden, konden we bij twee winkeltjes aankopen doen in geval van nood 🤣, was er vanalles te bewonderen tijdens de show & tell en enkele gelukkigen gingen ook nog met loterij-prijsjes naar huis...

Het was leuk om weer eens een quiltdag van de andere kant gezien mee te maken... en zowaar tijd gehad (genomen) om een van de projectjes uit te voeren... wat vinden jullie van mijn selfie? 😇

1 opmerking:

  1. En dan ben ik nu wel nieuwsgierig naar wat de projectjes waren. En welke kreeg jij gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen