zaterdag 27 augustus 2016

Ik ben twee weekjes weg geweest, dus nu even een paar korte mededelingen :-)

Er zijn twee plekjes vrijgekomen voor de Quiltdag op zaterdag 1 oktober in Helmond. De kosten zijn €18,50 (excl workshops) per persoon, dit is onder andere incl een consumptiepakket (eten en drinken), deelname aan bingo (met dus kans op zeer mooie prijzen) en bij vertrek ontvang je een goedgevulde goodiebag... Aanmelden svp zsm! 

Ik kan inmiddels melden dat ik van nog twee sponsors ook een bijdrage heb ontvangen... (de links staan al in de rechtse kolom) Hierbij nogmaals heel erg bedankt daarvoor!


Ik hoop dat de komende drie weken ook nog de resterende toezeggingen arriveren, want de laatste twee weken van september moeten we echt aan de slag met het vullen van al die goodiebags :-)

De deelnemers kunnen zich nog aanmelden voor de workshops, maar het kan echt maar t/m einde van deze maand! Ook de lunchwensen verneem ik graag zsm!

Nog maar 5 weekjes!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten