maandag 18 april 2016

Quiltdag 2016 = volgeboekt.

Het zal geen verrassing zijn, maar in no-time was de deelnemerslijst voor de Quiltdag in Helmond weer volledig gevuld. De deelnemers hebben er dus duidelijk (weer) zin in.
Nu dat geregeld is, begint het volgende geregel, overzichtjes maken, sponsoren benaderen, prijsjes regelen etc. Een heel karwei, maar dat alles maakt dat de Quiltdag in Helmond zo laaiend populair is en zo goed bezocht wordt. Dit jaar mogen we ook weer een aantal nieuwe gezichten verwelkomen en zijn er ook weer een hele hoop dames die al voor het 8e jaar komen. Helemaal super dus.
Dit enthousiasme maakt dat ik ook maar vast de data voor 2017 en 2018 heb geprikt, dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken... Wil je ook eens naar de Quiltdag in Helmond komen, of een bijdrage leveren? Ik hoor het graag! Overigens is het gewoon mogelijk voor belangstellenden om eens binnen te lopen om mee te genieten van de sfeer en de Show And Tell. Ik vertel je er graag meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten