Jeetje mineetje. De dames hebben op hun PC gezeten denk ik.
De lijst is voor nu al VOL!
De dames die net te laat zijn komen netjes in volgorde op de wachtlijst en krijgen meteen bericht als ze toch kunnen komen. Want er zijn een paar aanmeldingen onder voorbehoud. Jeetje mineetje...
Ik ben nog druk bezig met alle ingekomen mailtjes te beantwoorden. Iedereen krijgt een reactie!
Hallo allemaal,
Het aanmelden voor de Quiltdag op zaterdag 24 oktober
2015 is eindelijk officieel mogelijk J
Door omstandigheden hebben jullie iets langer in
spanning moeten wachten op dit bericht, maar nu is het dan zo ver.
Zoals bekend, is de quiltdag in Helmond, echter dit
jaar is het op een andere locatie dan voorgaande jaren.
We moesten helaas dit jaar uitwijken, omdat de dag niet meer
beschikbaar was in Wijkhuis de Fonkel en een andere datum was geen optie ivm
o.a. de beurs in Rijswijk.
De locatie voor 2015 is: Wijkhuis ’t Brandpunt aan de
Biezenlaan 29 (in de wijk Brandevoort, vrijwel grenzend aan Eindhoven) in
Helmond. Er is een gratis ondergrondse parkeergarage, dus parkeren is geen
probleem en het is op korte loopafstand van het treinstation Helmond
Brandevoort.
Wil je er zaterdag 24 oktober bij zijn als deelnemer?
Mail me dan je/ jullie gegevens (van ieder de voornaam, achternaam én
woonplaats) en dan ontvang je z.s.m. een mailtje met daarin de
betalingsgegevens, zodat je je aanmelding definitief kunt maken!
Afgelopen jaren moest ik helaas wel al na enkele
uren melden dat ik geen aanmeldingen meer kon accepteren, dus wees er snel
bij!
Hieronder de verdere informatie!
De kosten voor deelname aan de quiltdag bedraagt €
18,50 per persoon.
Dit bedrag omvat het consumptiepakket (3 maal koffie/
thee, een kop soep en een broodje met warme snack) en het bekende
quiltdag-tasje met diverse quilterige verrassingen!
Aanmelden doe je dus door een email te sturen met daarin je voor-
en achternaam en woonplaats. Meld je meerdere personen tegelijk aan, dan heb ik
dus van allen de voor- en achternaam en woonplaats nodig. Vervolgens ontvang je
z.s.m. (dit kan 2 a 3 dagen duren!) de gegevens om het (volledige)
deelname-bedrag over te maken.
Na ontvangst van de betaling krijg je van mij (wederom
z.s.m.) hiervan een bevestiging. Hiermee is je aanmelding definitief.
Dat zijn de leuke dingen, nu volgen de iets minder
leuke dingen, maar voor degenen die vaker zijn geweest, is dit al bekend en ik
hoop wederom op jullie begrip.
- Er is geen geldteruggave mogelijk.
- Het nasturen van het quiltdag-tasje is niet
mogelijk.
Als je niet kunt komen, dan heb je de volgende
mogelijkheden:
- Je kunt wel iemand anders in jouw plaats laten
komen, wanneer je mij dit vóór maandag 19 oktober 2015 laat weten, met de
benodigde gegevens.- Je kunt regelen (evt. kan ik hierbij bemiddelen) dat een andere deelnemer vanaf de quiltdag het tasje voor je meeneemt, als je mij hier vóór donderdag 22 oktober van op de hoogte stelt. Dit is wel voor je eigen risico.
Uiteraard hoop ik dat bovenstaande regeltjes niet
nodig zijn, want ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer te begroeten!
Laat mij gauw weten dat je wilt komen, dan kan ik de
gegevens sturen zodat je je aanmelding definitief kunt maken!
Let op: hoe eerder, hoe beter, want vol = vol!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten