dinsdag 23 september 2014

Workshop Quiltmap maken

Vorige week woensdag (17 sept) mocht ik in het atelier van de PatronenPost (oftewel de Tornclub) (www.patronenpost.nl) voor het allereerst een workshop geven in het maken van een quiltmap. Dit kwam omdat ik heel trots mijn eigen map had laten zien en daarop werd ik door Wendy Vosters (www.wendyvosters.com) gevraagd om bij haar in het atelier de workshop te geven.

Er kwam een hele voorbereiding aan te pas, want we hebben reuze-grote platen van karton (via een heuse lijstenmakerij) versneden naar mooie handzame platen op ongeveer A4 formaat.
Gelukkig kreeg ik (weer) hulp van mijn man en moeder met alles ;-)


Er waren dit keer 5 dames die de workshop kwamen volgen, waarvan 2 uit het 'buitenland' (België grenst aan Budel ;-)) en 1 dame die wel 2 uur enkele reis had gereden om erbij te zijn!
Geweldig dat enthousiasme! We begonnen rond 12.30u en er werd al meteen hard gewerkt, met als gevolg dat alle dames netjes voor het einde (16.30u) al ruimschoots klaar waren!

En met een mooi resultaat! Zie hieronder! Van alle 5 kun je dus zowel de voorkant (incl. de mooie boekbinders-hoekjes!) als de binnenkant (incl. snijmat, speldlapje en schuurpapier) bekijken.
Alle 5 zijn totaal verschillend, superleuk! Je kunt er dus echt je eigen draai aan geven door (buitenkant)stofkeuze, evt. een verfraaiing op de voorkant etc.

(Foto's van de deelnemers worden alleen geplaatst na hun toestemming!)



 


 
 



Mocht het nu bij jou ook gaan kriebelen na het zien van deze mooie quiltmappen...
Ik geef nog één keer dezelfde workshop op dezelfde locatie en wel op zaterdag 15 november.
Ook nu nog steeds voor dezelfde extreem lage prijs van € 30,- per persoon inclusief vrijwel alle materialen. (De dames van afgelopen woensdag verbaasden zich echt over hoe het kan! Het scheelt, ik doe het écht voor het plezier....)
Zie de site van Wendy Vosters voor de overige info, of neem even contact met mij op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten