zaterdag 20 april 2013

Zaterdag 12 oktober 2013...voor de 5e keer Quiltdag in Helmond!


Hallo allemaal,

 
De geruchten (oftewel mond-tot-mond reclame ;-)) doen al de ronde en ik hoor al vele enthousiaste reacties via mijn blog/ facebook/ mail en face-to-face.
Ik heb inderdaad weer een datum voor de quiltdag geprikt. Op zaterdag 12 oktober 2013 ga ik voor de 5e keer de quiltdag in Helmond organiseren.

Een mooi jubileum, dus ik hoop deze dag een extra feestelijk tintje te kunnen geven, en ik denk dat velen dit feestje willen mee vieren!
Uiteraard is het op de bekende stek, Wijkhuis De Fonkel in Helmond.

 
Een paar vraagjes…

-       Weten jullie nog wat de afgelopen 4 jaar de projectjes waren?
-       Hoeveel quiltdagen heb je bijgewoond?
-       Hoeveel siggies en naambadges heb je voor de quiltdag gemaakt?
-       Heb je quilts geshowd tijdens de show-and-tell?
-       Heb je deelgenomen aan workshops?
-       Gesmuld van de soep en het (worsten)broodje?
-       Heb je ook op het puntje van je stoel gezeten tijdens de bingo?
-       Of zo moeten lachen dat je (bijna) verkrampte kaakspieren had?
-       Heb je ook heerlijk geneusd bij alle leuke winkeltjes?
-       En ben je de afgelopen jaren in de prijzen gevallen, met de mooiste siggie, naambadge of de bingo?

Dat kun je ook op zaterdag 12 oktober 2013 weer meemaken.
Want de opzet van de dag blijft in grote lijnen natuurlijk wel zoals vertrouwd/ geliefd is!
Ik heb er al weer zin in als ik terug denk aan de afgelopen jaren ;-)
Afgelopen jaren moest ik helaas wel al na enkele dagen melden dat ik geen aanmeldingen meer kon accepteren, dus wees er snel bij!

Hieronder de verdere informatie!
De kosten voor deelname aan het 5-jarige jubileum bedraagt € 17,50 per persoon.
Dit bedrag omvat het consumptiepakket (3 drankjes, een kop soep en een broodje) en het bekende quiltdag-tasje met diverse quilterige verrassingen!

Aanmelden doe je door mij een email te sturen met daarin je voor- en achternaam en woonplaats.
Meld je meerdere personen tegelijk aan, dan heb ik dus van allen de voor- en achternaam en woonplaats nodig.
Vervolgens ontvang je z.s.m. (dit kan 2 a 3 dagen duren!) de gegevens om het (volledige) deelname-bedrag over te maken.
Na ontvangst van de betaling krijg je van mij (wederom z.s.m.) hiervan een bevestiging. Hiermee is je aanmelding definitief.

Dat zijn de leuke dingen, nu volgen de iets minder leuke dingen, maar ik hoop wederom op jullie begrip.
Er is geen geldteruggave mogelijk.
Als je niet kunt komen, zijn er de volgende mogelijkheden:
- Je kunt wel iemand anders in jouw plaats laten komen, wanneer je mij dit tijdig laat weten met de benodigde gegevens.
- Wanneer je je voor 30 september 2013 afmeldt, gebruik ik het bedrag van het consumptiepakket voor de verzendkosten om het tasje na te sturen. Wanneer de verzendkosten hoger zijn, moet je wel eerst bijbetalen.
- Wanneer je je na 30 september 2013 afmeldt, moet je eerst de volledige verzendkosten bijbetalen, zodat ik je het tasje kan nasturen.

Het is natuurlijk mogelijk dat je regelt (eventueel kan ik daarbij bemiddelen) dat  een andere deelnemer vanaf de quiltdag het tasje voor je meeneemt, als je mij hiervan tijdig op de hoogte stelt. Uiteraard hoop ik dat bovenstaande regeltjes niet nodig zijn, want ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer te begroeten!

Laat mij gauw weten dat je wilt komen, dan kan ik de gegevens sturen zodat je je aanmelding definitief kunt maken!

Let op: hoe eerder, hoe beter, want vol = vol!

4 opmerkingen:

  1. Jihaaa, ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mag ik het e-mail adres zodat ik me op kan geven we willen met 2 personen komen
    groet anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anna, stuur maar een mailtje naar juweliertje@gmail.com

      Verwijderen
  3. Graag zou ik mij op willen geven, maar ik kan geen emailadres vinden en op prikbod kom ik weer eens niet ingelogd, dus dan maar op deze manier: Annie Lambregts te Halsteren.
    AnnieL@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen