zondag 15 april 2012

De quiltdag is volgeboekt!



Op dit moment is er geen plaats meer voor nieuwe aanmeldingen. Eventueel kun je me wel benaderen, zodat je op de wachtlijst komt. Wanneer er dan afmeldingen zijn, neem ik z.s.m. contact met je op!

Omdat velen de smaak te pakken hebben gekregen, heb ik op Facebook een groep opgericht onder de naam: De Fonkel Quiltgroep... Degenen die in 2009, 2010 of 2011 zijn geweest, of in 2012 gaan komen, kunnen zich hiervoor aanmelden. Inmiddels zijn er al enkele foto's geplaatst van afgelopen keren...
Ook is er bijv. een poll te vinden, zodat je eventuele wensen voor workshops kunt aangeven... Ik ben erg benieuwd naar de reacties...

Binnenkort zal ik ook weer een overzichtskaartje maken, van de definitieve aanmeldingen (en dat zijn er inmiddels al zo'n 60!!!). Dat verschijnt dan ook hier op mijn blog...

Inmiddels ben ik op zoek naar sponsors... Alle suggesties/ aanbiedingen zijn welkom ;-)

Ook zal ik binnenkort weer aan de slag moeten met de siggies van afgelopen jaar. Heeft iemand hier nog een leuk idee voor?


Het resultaat van de vorige twee jaren zie je hieronder.

De siggies van 2009:


De siggies van 2010:


Zoek ook eens op mijn blog naar de berichten, foto's en filmfragmenten van afgelopen jaren!

2 opmerkingen:

  1. helaas geen facebook hier, kan je ook hier stemmen voor de workshops? zou fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marion... Je mag me altijd mailen hoor.
    Ik wilde hier ook een poll plaatsen, maar het lijkt erop dat Blogspot kuren heeft. Kan ook geen nieuw bericht plaatsen :-(

    BeantwoordenVerwijderen