zaterdag 6 maart 2010

Zaterdag 9 oktober 2010 -> quiltdag in Helmond



Zoals ik vorig jaar heb beloofd... ik zou het zo snel mogelijk zou laten weten als er weer een quiltdag is.... en ja hoor, de datum is geprikt.... zaterdag 9 oktober in Helmond.

Voor € 12,50 per persoon een gezellige dag met een natje en een droogje , een hoop te bekijken, maar ook te freubelen en te shoppen...

Wil je er weer bij zijn, dan kun je je vanaf nu gaan aanmelden... De lijst gaat wederom op volgorde van aanbetaling (a € 7,50 per persoon) en het maximum blijft staan op 80 personen, zoals vorig jaar.

Er zijn al winkels die hebben aangegeven dat ze hun koopwaar in Helmond aan de quilter willen brengen, dus dat belooft wat (weten jullie nog de verrassingen bij het vertrek).

Aanmelden doe je dit jaar via: quilten@sabineke.com

4 opmerkingen:

  1. Ik vergat nog te zeggen dat ik het tasje van Jenny hartstikke superleuk vind.
    Wbt de quiltdag, het lijkt me wel wat, maar ik vind het moeilijk om zo ver vooruit te plannen. Van de andere kant is het natuurlijk wel fijn als je het lang vantevoren weet, je kan die dag dan in ieder geval vastleggen en dan maar hopen dat er niets tussenkomt.

    Wat een "kek" truitje heb je aan!

    PS: ken je dit winkeltje in Tilburg? Ik kende het niet, zag het in het Quiltnieuws en Erna en ik zijn er gisteren eventjes geweest. Beetje een Angela-winkeltje.

    http://www.quiltatelierserendipity.nl/#Home

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik spreek dit met je af. Wanneer Inge definitief een ja besluit, dan kom ik ook.
    Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Serendipity is inderdaad ook leuk. Heb vorig jaar kennis met ze gemaakt in Rotterdam.
    Het vestje had ik vorig jaar gemaakt ter ere van de quiltdag, mag dus ook dit jaar weer uit de kast. Leuk als je erbij bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Sabine, je hebt er sinds gisteren weer 2 aanmeldingen bij hè, van Erna en mij! Oh nee, zelfs 3, Ellie gaat ook mee.
    Enne..... ik had vandaag een leuke reactie op mijn blog van Gert, één van de weinige mannelijke quilters onder ons. Hij komt ook en kijk, dat lijkt me nou eens hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen