dinsdag 15 december 2009

Druk, druk, druk, bees & bekendmaking

Na een aantal drukke dagen, heb ik gelukkig de tijd om jullie weer op de hoogte te brengen. Als eerste is er natuurlijk, afgelopen vrijdag 11 december, de laatste Fonkel Quiltbee van 2009 geweest met hier de onthulling van mijn ontwerp :-)
Het nam behoorlijk wat (voorbereidings-)tijd in beslag om 30 pakketjes samen te stellen...



Bij de pakketjes waren ook de belletjes en stroken stof inbegrepen!
Er waren verschillende kleuren belletjes en verschillende stoffen, dus men kon onderling ruilen.


Mijn quiltje hangt al in de huiskamer, maar ik heb al meer foto's van affo's zien voorbijkomen. Deze foto's zal ik ook hier gaan posten.

Natuurlijk ook nog wat foto's van de Fonkel Quiltbee zelf:
Er waren 25 dames, plus 4 afwezigen, waarvan de pakketjes nu onderweg zijn.



Het laatste pakketje van de 30 gaat naar de winnares van mijn give-away...

Zaterdag 12 december was het bij mij thuis (kerst-)clutterbee. Wellicht herken je Ankie, Colette, Erica, Ellie, Erna, Inge of Jeannette. Het was wel een drukte, met 8 dames en 1 heer (manlief) in huis.

Het was helemaal kerst... De reden om het huis in kerstsfeer te brengen en om mijn kerstquiltjes te showen. Ook heb ik even mijn hekwerk (nog niet genaaid) geshowd. Inge had voor iedereen een leuk tasje met een schattig speldenkussentje als verrassing en van Ankie & Colette mochten we een cadeautje kopen voor een centje. Dit was het geld zeker waard!


We hadden ieder een mooie kerstlapje en een lelijk lapje ingepakt. Jeannette had hiervoor een kerstbingo bedacht waarmee we dan een kerstlapje en een lelijk lapje wonnen. Ik denk dat ik twee mooie lapjes heb... Jeannette was ook "HEEL" blij met het lelijke lapje dat ik hiervoor had ingepakt :-)


Ankie & Colette waren er vrijdag ook bij en gingen bij mij thuis verder aan het stitchery-quiltje.



Het gaat de goede kant op, zoals u ziet :-)

1 opmerking:

  1. Reageert er helemaal niemand op dit leuke logje? Tja, er zitten wat webloghaters bij onze bee LOL! Dan ik maar weer hè. Het was supergezellig bij jou Sabine en je had je huis helemaal opgeleukt met kersterige dingen. Daar houd ik van. Ik vond het een superdag, heb tussen het kletsen door lekker zitten werken en ook nog het patroontje van de kerstboom gekregen + een zakje belletjes. Ik ben vandaag begonnen met stitchen, als het quiltje af is, krijg je een foto.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen