maandag 5 oktober 2009

Shoppen in Italië

Er bestaat een vernuftig programmaatje dat zorgt dat TomTom weet waar er quiltwinkels zijn (of waren) Kijk eens op de website van Arnout Cosman. Dit moest natuurlijk mee toen we naar de regio van Milaan gingen.
Helaas waren er inmiddels enkele quiltwinkels verdwenen, maar heb toch kunnen shoppen :-)

Ik heb veel mooie dingen gezien, maar ik moet wel zeggen dat niet iedere winkel even klantvriendelijk was helaas. Gelukkig werden we ook geregeld warm ontvangen!

Enne de verdwenen winkels meld ik nog bij Arnout zodat niet meer quilters voor de gesloten deur staan :-)



Uiteraard was het niet alleen shoppen...

De reden dat we naar Italie gingen was het bijwonen van een bruiloft en meerdere vrienden bezoeken. Erg fijn om iedereen weer te zien daar!



Daarnaast zijn we o.a. naar dierentuin Le Cornelle geweest. Erg mooi!

1 opmerking:

  1. Sabine, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest (schandalig, ik weet het, maar tijd hè...zucht...) Je blog ziet er superleuk uit, vrolijk en gezellig.
    En wat zie ik nog meer? Naar Milaan geweest, wow, dat lijkt me leuk, was het ook zo te zien en te lezen. Gave aankopen heb je gedaan.
    Oh ja, je tasje is ook super, maak er toch gewoon nog eentje voor jezelf, een tweede tasje gaat sneller hoor LOL

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen