woensdag 17 juni 2009

Eigen domein

Aangezien een zeer goede vriend van mijn man actief is in de domeinregistratie heb ik sinds deze week mijn eigen domein op internet: www.sabineke.com
Op dit moment wordt je doorgestuurd naar mijn blog, maar ik hoop in de komende weken hier verandering in te brengen, dus een echte website en dan per pagina info over mijn quilt-bezigheden, mijn quiltbee en de quiltdag die ik samen met Marja organiseer.
Mijn quiltbee loopt erg goed, we zijn ook op 5 juli te vinden op de braderie in samenwerking met de Fonkel... En de quiltdag zit al aardig goed in elkaar. De definitieve aanmelding stromen binnen, dus wie weet wat er gebeurd in 2010 :-)

Since a very good friend of my husband is active in webhosting, I have my own domain at the internet since this week: www.sabineke.com
For now it's directing you to my blogspot, but within a couple of weeks I want to turn it into my very own page with seperate pages, involving my quilting activities, my quiltbee and the quiltday, that I'm organising with Marja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten