zaterdag 29 april 2017

Aanmelden QD2017 mogelijk!

Hallo allemaal (potentiële deelnemers QD2017),

Zoals ik al had beloofd, hierbij dan eindelijk het bericht met de info om je aan te melden voor de Quiltdag op zaterdag 14 oktober in Helmond.
Zodra je aanmelding verwerkt is (vol=vol), ontvang je de betalingsinfo om je aanmelding definitief te maken!

Aanmelden is ALLEEN mogelijk door een email te sturen naar: quilten @ sabineke . com (dan wel aan elkaar getypt) met daarin je voor- en achternaam en woonplaats.
(Je kunt NIET aanmelden via Facebook/ Messenger/ Whatsapp/ SMS etc.)
Meld je meerdere personen tegelijk aan, dan heb ik dus van allen de voor- en achternaam en woonplaats nodig.
Vervolgens ontvang je z.s.m. (dit kan 2 a 3 dagen duren!) de gegevens om het (volledige) deelname-bedrag over te maken.
Na ontvangst van de betaling krijg je van mij (wederom z.s.m.) hiervan een bevestiging. Hiermee is je aanmelding definitief.

Na alle positieve reacties van afgelopen jaar, mag het duidelijk zijn dat we ook in 2017 (en 2018 ) de Quiltdag in Wijkhuis de Geseldonk in Helmond (stadsdeel Mierlo-Hout) houden.

De kosten voor deelname bedragen €19,50 per persoon, dit is incl. het consumptiepakket met daarin bonnen voor 2 maal een kopje koffie/ thee, 1 maal een glaasje fris (op veler verzoek), een kom soep, een gekookt eitje, een broodje met warme snack en een stuk fruit, deelname aan de quiltbingo en als afsluiter een heel leuk quiltdag-tasje met daarin diverse quilterige verrassingen!
Wil je enkel koffie/ thee, dus geen fris, dan hoor ik dit heel graag!
Ik heb al met een aantal zeer leuke quiltwinkels contact gehad over wat ik ga aanschaffen voor jullie voor in het tasje…
(nogmaals ter verduidelijking; slechts een gedeelte van de inhoud wordt gesponsord, ik investeer hier zelf een aanzienlijk bedrag in!)
Ook zijn de winkels al aan het brainstormen over optionele workshops/ pakketjes (tegen meerprijs).
Welke winkels komen, houd ik nog even geheim 

Voor degenen die er in 2016 niet bij waren, vlakbij de locatie van de Quiltdag is een treinstation, namelijk station Helmond Mierlo-Hout.
Het adres van Wijkhuis de Geseldonk is: Cederhoutstraat 44, 5706 XC, Helmond - ’t Hout.
De Geseldonk is een hele mooie RUIME locatie, we hebben er, vergeleken met de locaties van 2015 en daarvoor, zo’n 7 meter extra bij qua zaal. Het is dan ook de grootst beschikbare zaal in Helmond. Verder is er een mooie ruimte voor de workshops aanwezig.
Bij het wijkhuis ligt een groot parkeerterrein (er ligt een voetbalclub naast) en er zijn ook een aantal invalide-parkeerplaatsen.
Van afgelopen jaar zijn enkele foto’s van de zaal op mijn site (www.sabineke.com) en op de Facebook-groep Quiltdag Helmond (https://www.facebook.com/groups/459022757640396/) te vinden ter impressie… Dit zodat de nieuwkomers ook een indruk krijgen 
Dat zijn de leuke dingen, nu volgen de iets minder leuke dingen, maar voor degenen die vaker zijn geweest, is dit al bekend en ik hoop wederom op jullie begrip.
- Er is geen geldteruggave mogelijk.
- Het nasturen van het quiltdag-tasje is niet mogelijk.
- Per deelnemer is er maximaal 1 consumptiepakket en 1 bingokaart.

Als je niet kunt komen, dan heb je de volgende mogelijkheden:
- Je kunt wel iemand anders in jouw plaats laten komen, wanneer je mij dit vóór maandag 9 oktober 2017 laat weten, met de benodigde gegevens van je plaatsvervanger. Er is geen aanpassing mogelijk van eerder doorgegeven lunchwensen. Zelf bestellen kan uiteraard wel.
- je kunt regelen (evt. kan ik hierbij bemiddelen) dat een andere deelnemer vanaf de quiltdag het tasje voor je meeneemt, als je mij hier vóór donderdag 12 oktober 2017 van op de hoogte stelt. Dit is wel voor je eigen risico.

Uiteraard hoop ik dat bovenstaande regeltjes niet nodig zijn, want ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer te begroeten!

Hopelijk maakt dat deze info jullie helpt om snel een keuze te maken of je wel of niet wilt aanmelden…
Afgelopen jaar moest ik al binnen 30 minuten na de mail mensen gaan teleurstellen, dus wees zo snel als je kan!
Laat mij gauw weten dat je wilt komen, dan kan ik de gegevens sturen zodat je je aanmelding definitief kunt maken!
Let op: hoe eerder, hoe beter, want vol = vol!

p.s.: mijn excuses wanneer je deze melding meerdere malen ontvangt, ik doe mijn best om niemand te vergeten, dus het kan zijn dat je een meerdere contacten-groepen staat…

Met vriendelijke groet,

Sabine Segers- van Esch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten