dinsdag 15 oktober 2013

De 5e quiltdag zit er alweer op :-(

Onvoorstelbaar, maar de 5e quiltdag is alweer achter de rug. De dag is voorbij gevlogen en ik had de afgelopen dagen ook wel even nodig om bij te komen.

Gelukkig waren er vele enthousiaste deelnemers die al een terugblik hebben achtergelaten op hun blog en/ of Facebook.
Ik ben enorm in het zonnetje gezet door alle deelnemers... Er werd geklapt, gezongen en ga zo maar door... Enkelen vonden het zelfs "nodig" om cadeautjes te geven. Echt te lief!
 
 
Ook waren er dit keer heel veel mensen die een siggy hadden gemaakt, misschien zelfs wel allemaal.Supergaaf effect zo! Dat wordt weer een mooie herinnerings-quilt!
Dit jaar was er een gastenboek waar een redelijk aantal dames in hebben geschreven, en kon ik eindelijk die supergave Quiltdag-pin laten zien die ik ontworpen heb. Hij werd gretig gekocht...
Mocht je de pin ook graag willen bestellen, stuur me dan even een berichtje!
En de bingo verliep ook weer erg gezellig en was ook weer erg spannend... We hebben bijna alle blokjes opgenoemd, dus heel veel dames hadden Bingo :-)
Ik kan terugkijken op een hele leuke dag, hoewel het als organisator natuurlijk wel net een beetje anders is als deelnemer, maar ik heb veel mensen blij mogen maken met mooie prijzen, dankzij de geweldige sponsors van dit jaar en sowieso ging iedere deelnemer met een leuke ervaring en een hele leuke verrassingstas naar huis.

Ik ben benieuwd wat jullie van de verrassingen vonden eigenlijk!
Ik ga nu nog even de foto's terugkijken zodat ik nog een paar andere leuke foto's nog op mijn blog kan plaatsen.
Nogmaals heeeeeeeeel erg bedankt aan alle deelnemers en alle sponsors voor de geweldige dag!

6 opmerkingen:

  1. Het was een geweldige dag, Sabine! We hebben enorm genoten en vonden de verrassingstas een èchte verrassing! Vooral omdat niet alle tassen exact dezelfde waren. Leuk hoor! We willen volgend jaar weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hoor Sabine, dat het weer zo'n topdag was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was zo'n topdag en als bonus ik een prijsje......zo'n prachtig pakket. Ik ben er nog stil van. Alle cadeautjes zijn met recht voor jou en je schatten van hulpen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een geweldig mooie dag Sabine.
    Bedankt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu lekker bijkomen en nagenieten. Ik had er graag bij willen zijn, maar helaas was het veel te ver weg voor mij. Fijn dat het zo leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan geloven dat je even moest bekomen van dit alles.

    BeantwoordenVerwijderen