zondag 12 mei 2013

Update Quiltdag ;-)

We zijn nog geen vier weken verder, sinds mijn bericht dat er weer een quiltdag zou komen.
Het loopt als een trein. Alle aanmeldingen zijn binnen en dit is ook alweer verwerkt in een overzichtskaartje wat een mooie weergave is van uit welke hoeken in Nederland, maar ook in België, de deelnemers komen. Het rode stipje is Helmond en ieder stipje vertegenwoordigt een of meerdere quilters die komen. Wat een afstanden worden er toch steeds afgelegd. Keigaaf!

 
Omdit dit het vijf-jarig jubileum is, wil ik de dag natuurlijk een extra feestelijk tintje geven. Zodoende ben ik druk bezig met sponsors te zoeken en te benaderen. In deze mindere economische tijden merk ik dat het lastiger is, maar het sponseren is natuurlijk een hele mooie manier om het bedrijf onder de aandacht te brengen bij een grote groep mensen (want er is natuurlijk ook weer mond-tot-mond reclame ;-)) en iedere bijdrage wordt erg op prijs gesteld :-) Dankzij het sponsoren maak je de Quiltdag mede mogelijk (en wellicht voor herhaling vatbaar!)

Ken je iemand of ben je iemand die iets als sponsor voor de Quiltdag wil betekenen, dan hoor ik het graag!

De firma Gutermann (www.guetermann.com ) is in ieder geval een van de bedrijven die ook dit jaar weer iets moois heeft toegezonden als bijdrage. Wat het is, dat blijft natuurlijk nog een verrassing, maar ik weet zeker dat de gelukkige winnaars er erg blij mee zullen zijn :-)

 
 
Hieronder nog een paar sfeer-foto's van vorig jaar....

 
 
 
 
Hopelijk kan ik jullie binnenkort weer meer vertellen.

Tot de volgende keer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten