woensdag 26 september 2012

Rondje Nederland ;-)

Als lid van de PGGM ledenraad, moest ik vorige week vrijdag voor een werkbezoek naar Den Haag.
Aangezien ik er al op tijd moest zijn, ben ik donderdagmiddag al vertrokken. Uiteraard verleg je dan de route iets of wat. Donderdags dus een kort bezoekje aan het Quilterspalet gebracht. Leuk om weer eens een "nieuwe" winkel te verkennen, is toch anders dan online/ het blog.
Een paar mooie FQ's gekocht en de nieuwe Quilt & Zo... Die kon ik niet laten liggen, want De Quiltdag (13 oktober 2012, in Helmond) staat erin vermeld... Dat wil ik natuurlijk hier even showen aan degenen die het nog niet gezien hadden ;-)

 
Na het werkbezoek vrijdag ben ik via Utrecht terug richting huis gegaan, via Carol Cox... Samen met mijn moeder hier ook mooie lapjes gekocht. Had wel zo zijn charme, de winkel zo aan het water ;-)

Over een kleine 2,5 week is het al de quiltdag en zodoende ben ik druk bezig geweest met (potentiële) sponsors benaderen, lijsten maken en doorsturen, projecten uitwerken en prijsjes samenstellen. Het belooft weer een gezellige dag te worden... Ik heb er zin in!
maar eerst nog 2x quiltbee te gaan, op 5 en 12 oktober in de Fonkel.

Hier nog foto's van de vorige keren.




Thuis ook nog creatief bezig geweest... Samen met de jongste haar eerste quilttop gemaakt. Ze wil hem dolgraag als affo showen op de Quiltdag, dus dat wordt nog even doorwerken ;-) Ook eindelijk applicaties op mijn hoes gemaakt... Dat stond al sinds 2008 op mijn to-do lijstje... Heb ik uit betrouwbare bron vernomen ;-)












Verder ook nog samen in de keuken gestaan om een citroentaart en marmertaart te bakken (ze zijn al op!)


En tot slot ook nog even een foto van het stukje dat in het Quiltnieuws stond over de Quiltdag.
Wie weet tot ziens ;-)

1 opmerking:

  1. (ik had je berichtje al wel gelezen, dat je bij ons in de winkel was geweest, maar het kwam er niet eerder van te reageren) Gezellig dat je op bezoek was in "ons stadsie" en dat je de winkel bezocht hebt. Jammer dat ik er niet was die dag. Het is inderdaad een mooi plekje aan de gracht, er is altijd bedrijvigheid. Veel succes en plezier met de voorbereidingen voor de nieuwe quiltdag!

    BeantwoordenVerwijderen