woensdag 11 april 2012

Hallo allemaal,

Hopelijk zijn jullie allemaal weer goed uitgerust van het Paasweekend.

Voor de liefhebbers is het dan tijd om in actie te komen, want voor de vierde keer op rij organiseer ik weer de quiltdag in Helmond.
Deze keer vindt de quiltdag plaats op zaterdag 13 oktober, zoals altijd, in Wijkhuis de Fonkel in Helmond.

Afgelopen keer moest ik na slechts drie dagen al melden dat ik geen aanmeldingen meer kon accepteren, dus wees er snel bij!
Hieronder de verdere informatie!

De kosten voor deelname aan deze dag zijn € 15,- per persoon, dit bedrag omvat het consumptiepakket (3 drankjes, een kop soep en een broodje) en het bekende quiltverrassingstasje!

In tegenstelling tot voorgaande jaren, heb ik helaas het besluit moeten nemen om direct het volledige bedrag (dus die € 15,- p.p.) te laten betalen bij aanmelding.
Hiermee is je aanmelding definitief.

Dat zijn de leuke dingen, nu volgen de iets minder leuke dingen, maar ik hoop op jullie begrip.

Er is helaas geen geldteruggave mogelijk.
Als je niet kunt komen, zijn er de volgende mogelijkheden:
- Je kunt wel iemand anders in jouw plaats laten komen, wanneer je mij dit tijdig laat weten.
- Wanneer je je voor 30 september 2012 afmeldt, gebruik ik het bedrag van het consumptiepakket voor de verzendkosten om het tasje na te sturen. Wanneer de verzendkosten hoger zijn, moet je wel eerst bijbetalen.
- Wanneer je je na 30 september 2012 afmeldt, moet je eerst de volledige verzendkosten bijbetalen, zodat ik je het tasje kan nasturen.
Het is natuurlijk mogelijk dat je regelt (eventueel kan ik daarbij bemiddelen) dat een andere deelnemer vanaf de quiltdag het tasje voor je meeneemt, als je mij hiervan tijdig op de hoogte stelt.

Uiteraard hoop ik dat bovenstaande regeltjes niet nodig zijn, want ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer te begroeten!

Laat mij gauw weten dat je wilt komen, dan kan ik de gegevens sturen zodat je je aanmelding definitief kunt maken!

Let op: hoe eerder, hoe beter, want vol = vol!

1 opmerking:

  1. wij zijn erbij.......ik heb er ook een piepklein logje aan gewaagd......

    BeantwoordenVerwijderen