vrijdag 31 december 2010

Mijn laatste bericht van 2010 ;-)

Mijn pc wordt lichtelijk verwaarloosd, dus nu maar even snel een berichtje, voor het jaar al voorbij is...
Nog wat foto's van de quiltbee op 3 december j.l. (met de onverwachte sneeuw).
We werden nog bezocht door de mascotte van Helmond Sport (denk ik) Die was groot.
Hij vond het wel interessant die creatieve dames in de Fonkel!
Wat winterse foto's, gemaakt rondom ons huis ;-)
Mickey vond de sneeuw ook weer erg leuk. Poten en snuit verdwenen in de sneeuw!
Nog wat foto's van de quiltbee op 10 december j.l. (speciale kerstprojecten)
Het kerstboompje en het hertje!

Ria verraste alle aanwezigen met een schattig klein kerstdoosje. Sommigen namen het meteen in gebruik om draadjes en kraaltjes in op te bergen! En ze had voor mij een lief varkenstasje, van Roosje & Truffel. Ik ben er kei blij mee!
Gerry had een uitstapje gemaakt en ook een lief cadeautje voor me meegenomen ;-)

In 2011 ga ik er zeker mee aan de slag!

Voor de clutterbee op 12 december j.l. hadden we lootjes getrokken. Ik mocht Ellie verrassen. Ellie is gek op katten, dus hangertjes gemaakt voor in de kerstboom, een rolmaat met een kat erop, winterse knoopjes en een mooi & lelijk lapje (standaard onderdeel van de kerstbee)
En het onderstaande mocht ik in ontvangst nemen...
Heb alleen geen idee welk roze lapje nou eigenlijk lelijk moest zijn ;-)

Het afgelopen jaar is druk & spectaculair geweest. De tweede quiltdag was wederom een succes, de quiltbee is een gezellige club en mijn gedeeltelijke carriere-move/ "gezins"-uitbreiding. Twee weekjes terug zijn manlief en ik nog even naar Centerparcs geweest om even bij te komen van alle drukte en al bij te tanken voor wat nog gaat komen.


Helaas is er nog geen duidelijkheid over een ander huis (waarmee we meer kinderen een "thuis" kunnen geven, waar ze rustig kunnen opgroeien tot aangename jong-volwassenen, terwijl vele kinderen hier met smart op wachten en het voor D. ook gezelliger is om in ieder geval een speelkameraadje in huis te hebben!), alle sponsoring/ donaties zijn van harte welkom!
Voor meer info, neem gerust contact met me op!
Toch gaan we knallend het jaar uit. Met heel veel geluk had ik een prijzenpakket gewonnen bij Radio 8FM met daarin o.a. een tegoedbon voor €100,- aan vuurwerk van El Blanco.
We kochten zelf eigenlijk nooit vuurwerk, maar dit is toch wel erg gaaf. Het is een megadoos, dus Henry en onze vrienden waarmee we Oud & Nieuw vieren kunnen flink aan de gang.

Op de foto staat niet niet eens alles van wat in de doos zat.
Radio 8FM & El Blanco, bedankt!!!
Mensen, een fijne avond & een goed 2011 gewenst!
Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten