dinsdag 16 maart 2010

Aftellen :-)

Nog maar 2 nachtjes en dan is het alweer het quiltweekend in Elst. Komen we met zo'n 60 dames bijeen om ons tot en met zondag te vermaken met lapjes, naaimachines etc. De Quiltpuzzel is aanwezig als winkel op locatie, maar vanuit die hoek kun je ook weer eens bij andere winkels binnenlopen. Onderweg naar Elst maak ik nog een tussenstop in Tilburg en ik ben ook wel van plan om de nieuwe winkel van Marina te bewonderen... Ik moet eerst echter alles inpakken en nog wat dingen voorbereiden.

Inmiddels zijn er al 62 aanmeldingen voor de quiltdag , dus er zijn nog maar 18 plekjes vrij. Wil je ook erbij zijn, dan hoor ik het graag z.s.m.
Let op: ik ben vanaf donderdag op quiltweekend, dus maandag zie ik pas mailtjes en deze worden in volgorde van binnenkomst beantwoord :-)

Afgelopen vrijdag was het bee in de Fonkel:



Een blok van de Gingham Girls BOM - een zelfgemaakt tasje


Een W.I.P. --- ----- ----- ------ ------Een affo

Ik kreeg zomaar een cadeautje van Jeannette en Trees D.
De sjaal is gehaakt door Jeannette, nadat ik zag dat Trees deze sjaal had in het paars.
Lekker lang en ook warm! En nog een leuk varkenslapje :-)


En afgelopen zaterdag was het clutterbee bij Colette thuis:


Allen druk in de weer, dus Inge en Colette zijn niet in beeld.



Ankie is al erg ver met haar hexjes... Ik vind em prachtig!
Ik laat weer van me horen na het quiltweekend.
Wie weet met een serieus begin van de Lens-quilt :-)

1 opmerking:

  1. Zal ik m'n zweepje inpakken? Kan ik je in gang houden voor de lensquilt? ;-)))
    Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen