maandag 6 juli 2009

Resultaat braderie.

De braderie zit er weer op. Nou, je werd haast letterlijk gebraad. Het was enorm warm. De braderie werd goed bezocht. Mijn briefkaarten en visitekaartjes over de quiltbee werden geregeld meegenomen, dus wie weet krijgen we een nog hogere opkomst op de quiltbee en/ of de quiltdag. Zou erg leuk zijn!

We hebben ook een aantal Patronenpostjes verkocht en ik heb 2 quilts verkocht. De quilts die in de kraam hingen (of ze nu wel of niet te koop waren) werden veel bewonderd. Ik denk dat mensen vreesden voor woekerprijzen. Maar zoals ik al zei, 2 quilts verkocht en 2 kussenhoezen zijn voor iemand gereserveerd. Het geld is bestemd voor de kinderen op de groep. (Kinderen in de leeftijd tussen 4 en 12 jaar die niet thuis kunnen wonen). Wat het wordt? Misschien een ijsje voor ze, misschien een partytent voor boven het zwembadje of.....?

Hieronder nog wat foto's van de kraam... (Enne mocht u nog een quilt willen aanschaffen voor het goede doel, laat het me weten!)













Geen opmerkingen:

Een reactie posten