donderdag 4 juni 2009

Quiltdag in Noord-Brabant

Met enige regelmaat worden er leuke dagen georganiseerd waar een hoop quilters bijeen komen, denk aan Elst, Vreeland, Hernen, Sliedrecht, Zwolle etc... Vanuit mijn stekje al snel ruim 1,5 uur enkele reis. Geinspireerd door dit soort dagen willen Marja en ik ook zo'n dag organiseren, maar dan in onze woonplaats...

We willen deze dag graag houden op een zaterdag in oktober. Graag hoor ik wie er willen komen en welke zaterdag het beste uitkomt (je kunt stemmen via de poll, me emailen of een berichtje achterlaten). We hebben al een locatie in gedachten en we willen ook enkele winkeltjes benaderen om met een kraam vol stofjes etc. te komen.

De data zijn: 17 oktober - 24 oktober - 31 oktober

Groetjes, Marja & Sabine.

Every now and then there are days organized where many quilters gather, all over the country.
Most of the time, they are at quite a distance from my home. Inspired by these days Marja and I talked about organizing such day in our own city.

We want to have this day at a saturday in October. I'd love to hear who is interested to come and which saturday is most preffered (you can vote by using the poll, send me an email or leave a message). We have a location in mind and we want to approach a couple of stores so you can purchase fabric and other quilting-related items.

The dates are: October 17th, October 24rd or October 31st

Best wishes, Marja & Sabine

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal,

    We staan van jullie reacties te kijken
    Komende maandag hebben Marja en ik overleg bij een potentiele locatie.
    We weten dan meer over de datum en kosten.

    Het zal in een straal van 30 km van Eindhoven zijn, en voldoende bereikbaar met openbaar vervoer. Alle quilts/ werkstukken die je wilt laten zien die dag zijn welkom.

    Marja en ik gaan ook nog kijken naar bed & breakfast opties in de regio, die je eventueel zelf kunt boeken als je dit wilt.

    Wordt vervolgd

    BeantwoordenVerwijderen